VANCOUVER-LONDON-AMSTERDAM

7 oktober 2014 - Alphen, Nederland

Ja, het is echt waar. De laatste dag! Met weemoed en pijn ins ons hart gaan we voorlopig afscheid nemen van dit prachtige land met haar mooie natuur en vriendelijke bevolking. We spreken wel af, dat we zeer zeker terugkomen, want het smaakt zonder meer naar MEER!

Vanmorgen staan we voor de zoveelste keer op met de zon schijnend aan het helblauwe lucht. Het kan gewoon niet op. Laat ontbeten en daarna nog een laatste wandeling in Vancouver gemaakt. Om twee uur 's middags de Canadaline (metro) genomen naar het vliegveld. We zijn vroeg en het inchecken verliep voorspoedig. Wachten totdat het vliegtuig zou vertrekken om 18.30 uur richting Londen. Helaas gingen we met een kwartier vertraging de lucht in en dat zou ons later in Londen opbreken, want we misten de aansluiting naar Amsterdam, waardoor we extra twee uur wachttijd in Londen aan de broek kregen. Op zich was het e.e.a. goed geregeld, maar als je naar huis wilt wil je ook zo snel mogelijk thuis zijn. Op Schiphol stond onze Bart met een bloemetje in de hand ons op te wachten. Dat was wel een aangename verrassing. Snel de koffers gepakt en naar huis om Marjan, Matts, Joris en Danielle te zien en te spreken. Helaas was de geplande verrassing van samen lekker en gezellig eten in het water gevallen door de vertraging, maar eind goed, al goed.