Surrey - Delta (Vancouver)

3 oktober 2014 - Vancouver, Canada

De zon lacht ons wel weer toe deze morgen. Wij nemen met weemoed afscheid van de schoongemaakte camper, die ons de afgelopen 4 weken zonder problemen heeft gebracht waar we wilden zijn. De geplande route, welke thuis was uitgestippeld hebben we nagenoeg gereden. We hebben wel de grens van 4000 km in 4 weken overschreden met ......82 km. Complimenten van de verhuurder, dat we in de buurt van dit kilometrage zijn gebleven met zo een grote route. We hebben een schitterend landschap mogen zien. We hebben heel veel natuur, waaronder schitterende provinciale parken, wildlife, waaronder grizzleys, moose, cariboos, dolfijnen en een walvis gezien. Wat dat betreft op en top vakantiegevoel voor dit stuk van Canada. Het weer heeft hierin uiteraard een grote rol gespeeld. We hebben twee gedeeltelijke dagen regen gehad en soms een regenbuitje. We hebben drie of vier avonden in  de camper doorgebracht en de rest altijd buiten bij het lekkere warme houtvuur. Alles was goed georganiseerd door Travelhome en Cruise Canada. En...we zijn nog niet klaar. Vanmiddag in Vancouver Downtown aangekomen en even in de stad gewandeld en wat gedronken en gegeten. Tevens langs het infocentrum voor advies, wat te zien en wat te doen. Ongelofelijk lief geholpen door Nicole, die ons wegwijs maakte in highlights van Vancouver. Morgen en zondag gaan we weer spannende en leuke dingen beleven, maar daarover in de laatste reisverslagen meer. Voor u alvast iedereen bedankt voor de leuke reacties en het lezen van onze reisverslagen.

1. Ria van den Broek:
    5 oktober 2014
    Geniet van de laatste vakantiedagen ginder en ik vond het heel leuk dat we op deze manier ook mee hebben kunnen genieten van jullie geweldige reis !!