AFTELLEN IS BEGONNEN

4 september 2014 - Alphen-Chaam, Nederland

Na maandenlang de reis te hebben voorbereid is het aftellen is begonnen. Nog 4 nachten slapen en dan ... via Amsterdam - Londen naar Vancouver, alwaar we maandagmorgen de 8e september zullen landen. We mogen de camper pas dinsdag de 9e ophalen en vertrekken dan direct naar de supermarkt om inkopen te doen voor de lange camperreis van 4 weken!

De weersvoorspellingen zijn super om deze reis te maken. Tussen de 20 en 25 graden en vooralsnog geen regen! Och, we zullen het de gehele reis toch niet droog houden.

De uitgestippelde route zit al maanden in onze hoofden en we weten niet of we het allemaal wel kunnen zien en beleven. 4000 kilometer in 4 weken! Het is te doen, maar we hebben toch ook eigenlijk vakantie! Heerlijk uitrusten aan de oevers van een meer of rivier (tje) in een "provincial park". Het skypen is uitgetest en werkt naar behoren en we houden jullie ook via deze blog op de hoogte.

1. Jacqueline:
    4 september 2014
    hopelijk kunnen jullie nog een beetje slapen tot maandagochtend! In ieder geval een hele goede reis, veel plezier, veel dingen zien en hou ons vooral op de hoogte!
  2. Ria van den Broek:
    5 september 2014
    Een heel goede reis en vooral GENIETEN !!! Wij wachten met smart op jullie leuke, wilde, romantische, hilarische verhalen !!!
    Happy Holidays !!
  3. Sjan:
    7 september 2014
    Jeetje, het is zover!!!
    we wensen jullie een ontzettend mooie reis op met veel onvergetelijke indrukken. Geniet ervan.
    groeten Ton en Sjan.